Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek
„Česká Chuťovka 2024“ a „Dětská Chuťovka 2024“

Tisková zpráva k vyhlášení 13. ročníku soutěže

  • od

Tisková zpráva k vyhlášení 13. ročníku soutěže o značku
Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „ČESKÁ CHUŤOVKA 2021″
a 11. ročníku soutěže o značku „DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2021“

ČASY SE MĚNÍ, ALE ČESKÁ CHUŤOVKA ZŮSTÁVÁ!

Již druhým rokem po sobě prožíváme poměrně turbulentní časy, jimž chybí pocit potřebné stability a ukotvenosti, o to víc se ale dokážeme radovat ze všeho, co nám staré dobré tradice naopak připomíná. Svou měrou snad k tomu přispívá i soutěž ČESKÁ CHUŤOVKA, která stále sází na vše, co se v uplynulých dvanácti letech osvědčilo a prokázalo tak svou potřebnost i životaschopnost. V době, kdy jsme už všichni značně unaveni z dění kolem koronavirové krize a s ní související mediální pandemie znepokojujících zpráv, považujeme za důležité přijít také s dobrou zprávou – Česká chuťovka 2021 bude! Značku ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 217 českých firem pro 1196 svých výrobků a DĚTSKOU CHUŤOVKU již 98 českých výrobců pro celkem 207 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá právě v souvislosti s měnící se situací ve světě, která nekompromisně obnažila limity bezbřehé globalizace, což nepochybně povede ke stále vyšší orientaci ekonomiky i spotřebitelské poptávky na domácí výrobky a domácí značky, potraviny nevyjímaje. Nelze se však spoléhat na to, že toto očekávané posilování poptávkového trendu po českých potravinách se projeví automaticky a plošně v růstu prodejů a tržeb všech domácích výrobců, v opačném směru se mohou projevit následky vládních „koronavirových“ restrikcí zejména v gastronomii a hotelnictví či očekávaný růst inflace apod. Kritérium vynikající chuti potravin proto i nadále zůstane tím, co bude významně spolurozhodovat o konečných preferencích kupujících.

Prozíraví výrobci tak mohou přitáhnout pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že vysoutěžená loga ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA umístí na obaly zboží nebo ke svému výjimečnému výrobku na pultu, na stránkách e-shopu či se jimi pochlubí ve své propagaci. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz . Sofistikovanější vyhledávání podle zadaných kritérií pak nabízí obchodníkům, zákazníkům, zástupcům médií i dalším zájemcům Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka. Zájemci si ji mohou nezávazně vyzkoušet na adrese http://www.mark-as.cz/chutovka. Ocenění výrobci tak mohou využívat i tento užitečný marketingový kanál k posílení svého postavení na trhu.

Otevřít tiskovou zprávu k vyhlášení 13. ročníku.