Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek
„Česká Chuťovka 2024“ a „Dětská Chuťovka 2024“

Aktuality (archiv 2021)

Tisková zpráva ke slavnostnímu vyhlášení výsledků
a předání cen „ČESKÁ CHUŤOVKA 2021“
pořádanému Stálou komisí Senátu pro rozvoj venkova
v úterý 2. listopadu v Hlavním sále Senátu Parlamentu ČR

V SENÁTU BYLI OCENĚNI NEJLEPŠÍ ČEŠTÍ POTRAVINÁŘI

Již 13. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2021 a Dětská chuťovka 2021 se konal pod záštitou Stálé komise Senátu pro rozvoj venkova a ministra zemědělství Miroslava Tomana. Uspělo celkem 53 českých firem, jejichž představitelé převzali na slavnostním vyhlášení výsledků v úterý 2. listopadu v Senátu ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice. Značkou ČESKÁ CHUŤOVKA 2021 se tak může nově pyšnit 185 výrobků a značkou DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2021 pak dalších 16. Titulem Rytíř české chuti byl poctěn Jiří Souček, za jehož působení v pozici obchodního ředitele získaly Uzeniny Beta i díky jeho zápalu pro zavádění nových technologií a inovačních trendů při dosahování trvale nejvyšší kvality masných výrobků již desítky ocenění Česká a Dětská chuťovka při stále rostoucí přízni zákazníků.

Česká chuťovka si jako nezávislá iniciativa potravinářských odborníků vybudovala za 13 let své existence pevné postavení mezi uznávanými značkami kvality potravin vyrobených v České republice a mnozí výrobci se proto do soutěže opakovaně a rádi vrací, protože právě na vynikající chuti svých výrobků si stejně jako jejich zákazníci zakládají. Získaná ocenění Česká chuťovka a Dětská chuťovka tak pro ně znamenají i nezanedbatelný marketingový přínos. Jak opět potvrdily i výsledky letošní soutěže, rozmanitost, ale zejména kvalita a vynikající chuťové parametry potravin ucházejících se o obě značky, se rok od roku zvyšují a spotřebitelé si tak mají opravdu z čeho vybírat. Opět se také ukázalo, že má-li potravina skutečně chutnat, musí být vyrobena z kvalitních vstupních surovin a také šetrnými postupy při respektování specifických preferencí českého spotřebitele. Takto vyrobené potraviny pak často svou kvalitou i chutí předčí i ty nejlepší zahraniční.

Kdo si chce opravdu pochutnat a navíc si případně srovnat své vlastní chuťové preference s verdiktem odborné či dětské poroty, nalezne seznam těch letošních, ale i v předchozích letech oceněných potravin, pyšnících se značkou ČESKÁ CHUŤOVKA nebo DĚTSKÁ CHUŤOVKA, jakož i další aktuální informace, na www.ceskachutovka.cz nebo www.facebook.com/ceskachutovka. K dispozici zájemcům je rovněž přehledná interaktivní Databáze vítězů České chuťovky a Dětské chuťovky www.mark-as.cz/chutovka.

Otevřít tiskovou zprávu ke slavnostnímu vyhlášení výsledků 13. ročníku


PRAHA: Vyhlášení soutěže Česká chuťovka 2021


Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.
tradiční partner soutěže Česká chuťovka.

(Praha 31. 5. 2021) – Hasičská vzájemná pojišťovna a.s. je již tradičním partnerem soutěže Česká chuťovka. V této soutěži jsou oceňováni výrobci kvalitních českých potravin, kteří tímto způsobem propagují sebe a své výrobky.

Soutěž Česká chuťovka je zaměřena na podnikatele a firmy, jejichž činnost a další úspěšný rozvoj si lze jen těžko představit bez kvalitního pojištění. Hasičská vzájemná pojišťovna – ryze česká pojišťovna v rámci své obchodní strategie oslovuje právě tento typ klientů a tím trvale udržuje „českého ducha“ i v oboru pojišťovnictví na českém pojistném trhu. Usnadňuje a pomáhá překonávat svým klientům významnou část nebezpečí, kterým musí podnikatelé čelit.

Otevřít tiskovou zprávu HVP k vyhlášení 13. ročníku.


Tisková zpráva k vyhlášení 13. ročníku soutěže o značku
Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „ČESKÁ CHUŤOVKA 2021″
a 11. ročníku soutěže o značku „DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2021“

ČASY SE MĚNÍ, ALE ČESKÁ CHUŤOVKA ZŮSTÁVÁ!

Již druhým rokem po sobě prožíváme poměrně turbulentní časy, jimž chybí pocit potřebné stability a ukotvenosti, o to víc se ale dokážeme radovat ze všeho, co nám staré dobré tradice naopak připomíná. Svou měrou snad k tomu přispívá i soutěž ČESKÁ CHUŤOVKA, která stále sází na vše, co se v uplynulých dvanácti letech osvědčilo a prokázalo tak svou potřebnost i životaschopnost. V době, kdy jsme už všichni značně unaveni z dění kolem koronavirové krize a s ní související mediální pandemie znepokojujících zpráv, považujeme za důležité přijít také s dobrou zprávou – Česká chuťovka 2021 bude! Značku ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 217 českých firem pro 1196 svých výrobků a DĚTSKOU CHUŤOVKU již 98 českých výrobců pro celkem 207 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá právě v souvislosti s měnící se situací ve světě, která nekompromisně obnažila limity bezbřehé globalizace, což nepochybně povede ke stále vyšší orientaci ekonomiky i spotřebitelské poptávky na domácí výrobky a domácí značky, potraviny nevyjímaje. Nelze se však spoléhat na to, že toto očekávané posilování poptávkového trendu po českých potravinách se projeví automaticky a plošně v růstu prodejů a tržeb všech domácích výrobců, v opačném směru se mohou projevit následky vládních „koronavirových“ restrikcí zejména v gastronomii a hotelnictví či očekávaný růst inflace apod. Kritérium vynikající chuti potravin proto i nadále zůstane tím, co bude významně spolurozhodovat o konečných preferencích kupujících.

Prozíraví výrobci tak mohou přitáhnout pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že vysoutěžená loga ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA umístí na obaly zboží nebo ke svému výjimečnému výrobku na pultu, na stránkách e-shopu či se jimi pochlubí ve své propagaci. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz . Sofistikovanější vyhledávání podle zadaných kritérií pak nabízí obchodníkům, zákazníkům, zástupcům médií i dalším zájemcům Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka. Zájemci si ji mohou nezávazně vyzkoušet na adrese http://www.mark-as.cz/chutovka. Ocenění výrobci tak mohou využívat i tento užitečný marketingový kanál k posílení svého postavení na trhu.

Otevřít tiskovou zprávu k vyhlášení 13. ročníku.