Aktuality


Tisková zpráva k blížící se uzávěrce přihlášek do 12. ročníku soutěže o značku
Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „ČESKÁ CHUŤOVKA 2020"  
a  10. ročníku soutěže o značku „DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2020“

CHVÁLÍ SE KVALITA SAMA?

Říká se, že kvalita se chválí sama, a něco na tom nepochybně je. Každopádně na vás ale prvoplánově nekřičí z billboardů, televize či nevyskakuje z oken placené reklamy na internetu. Astronomické náklady na reklamu a kvalita výrobku není jedno a totéž, to už mnozí spotřebitelé dokáží rozlišit. Přesto by měl každý výrobce hledat cesty, jak dát svým zákazníkům o sobě a svých špičkových výrobcích věrohodně a za rozumnou cenu vědět. Jednou z takových dostupných cest je získané ocenění v některé ze soutěží kvality. A protože výtečná chuť je něco, co kvalitní českou potravinu korunuje, nabízí se českým potravinářům účast v soutěži o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek ČESKÁ CHUŤOVKA“, jež se koná letos už podvanácté a osvědčila tak svoji smysluplnost po celou dlouhou dobu, která již uplynula od prvotního nápadu skupiny nezávislých potravinářských odborníků tento projekt uskutečnit.  Každý zákazník chce přece jíst kvalitně a především chutně. A přesně to vyjadřují nejlépe značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA. Je proto potěšitelné, že popularita soutěže rok od roku vzrůstá a její tradice nebude přerušena ani v letošním roce plném jinak nepříjemných překvapení spojených s nečekanou koronavirovou situací. 

Až dosud získalo značku ČESKÁ CHUŤOVKA ohromujících 1007 potravin od 218 skvělých českých výrobců a dalších 199 výrobků se může chlubit značkou DĚTSKÁ CHUŤOVKA – to už je přece víc než slušný výběr kvalitních, a hlavně chutných českých potravin na našem trhu!

Již od pátého ročníku soutěže se díky podpoře vedení Senátu předávají ocenění nejúspěšnějším českým potravinářům v překrásném prostředí Rytířského sálu Valdštejnského paláce a všichni ocenění výrobci si velice považují, že výsledky jejich práce dochází uznání v takto důstojných prostorách. Od roku 2017 si soutěž vzala pod svá „ochranná křídla“ Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova, která tím deklaruje svůj zájem o podporu českých potravin, což je vyjádřeno i celoročním působením jejího místopředsedy senátora Petra Šilara přímo v hodnotitelské porotě a přípravném výboru soutěže. Předseda komise senátor Miroslav Nenutil vyslovil na tiskové konferenci podporu soutěži Česká chuťovka, protože posilovat postavení českých potravinářů na našem trhu, propagovat kvalitní a chutné české potraviny v maloobchodní síti pro zákazníky je v našem vlastním zájmu.

Otevřít tiskovou zprávu k blížící se uzávěrce přihlášek do 12. ročníku soutěže

 

Foto: Michal Vokřál


Tisková zpráva k vyhlášení 12. ročníku soutěže o značku
Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „ČESKÁ CHUŤOVKA 2020"
a 10. ročníku soutěže o značku „DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2020“

DOBRÁ ZPRÁVA - ČESKÁ CHUŤOVKA BUDE!

V době, kdy jsme už všichni značně unaveni z dění kolem koronavirové krize a s ní související mediální pandemie znepokojujících zpráv, považujeme za důležité přijít také s dobrou zprávou – ČESKÁ CHUŤOVKA 2020 bude! Letos se uskuteční už 12. ročník této oblíbené a tradiční soutěže, v níž značku ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 218 českých firem pro 1007 svých výrobků a DĚTSKOU CHUŤOVKU již 90 českých výrobců pro celkem 169 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá právě v souvislosti s měnící se situací ve světě, která nekompromisně obnažila limity bezbřehé globalizace, což nepochybně povede k vyšší orientaci ekonomiky i spotřebitelské poptávky na domácí výrobky a domácí značky, potraviny nevyjímaje. Nelze se však spoléhat na to, že toto očekávané posílení poptávkového trendu po českých potravinách se projeví automaticky v růstu prodejů a tržeb všech domácích výrobců, v opačném směru se dá bohužel očekávat působení nižších příjmů u řady skupin zaměstnanců a živnostníků z nejhůře postižených odvětví průmyslu a služeb. Náročnost zákazníků se tak nejspíš naopak ještě zvýší a kritérium vynikající chuti i nadále zůstane tím, co bude spolurozhodovat o konečných preferencích kupujících.

Prozíraví výrobci tak mohou přitáhnout pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že vysoutěžená loga ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA umístí na obaly zboží nebo ke svému výjimečnému výrobku na pultu, v e-shopu či se jimi pochlubí ve své propagaci. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz.

Otevřít tiskovou zprávu k vyhlášení 12. ročníku.

Česká Chuťovka a Dětská Chuťovka

 
 
 


Záštita:
  • Soutěž probíhá ve spolupráci se Stálou komisí Senátu pro rozvoj venkova pod záštitou 1. místopředsedy Senátu Jiřího Růžičky
    a ministra zemědělství Miroslava Tomana
    .
Odborný patron:
  • prof. Dr. RNDr. Pavel Matějka, rektor VŠCHT
Odborná garance:
  • Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
  • VOŠES, SPŠPT a SOŠPV (PODSKALSKÁ)
Organizační zajištění soutěže

SYMPEX GROUP s.r.o.
Na Balkáně 2532/82, 130 00 Praha 3
E: ceskachutovka@sympex.cz  |  T: 777 146 641  |  W: www.sympex.cz
vente viagra forum site achat viagra